Onze reis door Zuid-Amerika

We gaan volgende maand!

Etienne, Miriam en Marijne gaan vier maanden reizen door Zuid-Amerika. We hebben er zin in!

Op deze website kun je lezen wat we meemaken tijdens onze reis. Wil je ons volgen? Kijk dan regelmatig op deze site. Of geef je emailadres op, dan krijg je een seintje als we een nieuw bericht posten.

We vinden het leuk als je een reactie achterlaat. Veel lees- en kijkplezier!

En,nee, die extra fotoruimte hebben we niet nodig hoor!

(o)papa

Weer een dag dichterbij jullie terugkomst.
Even proberen of we de primeur op reacties kunnen krijgen.
(O)papa

Sascha

Ik verheug me erop om hier jullie mooie belevenissen te lezen!
Liefs,
Sascha

Dick

Leuk idee met deze blog, kusjes

Elles

Lieve mensen,

Ik zal mij even voorstellen; jullie trouwste site-bezoekster voor de komende maanden! Ik zal zo mogelijk elke dag op deze site kijken om zo een glimp op te vangen van jullie belevenissen, avontuur en wat al niet meer. Wat heerlijk voor Marijne om al deze levenservaringen al mee te krijgen.
Mensen, geniet! Ik verheug me op de verhalen.
Liefs Elles, en natuurlijk ook van Marc en John

Martha

Lieve Miriam, Etienne en Marijne,
Wat leuk dat jullie ons op de hoogte houden op deze manier! Lijkt me heerlijk om van afstand een beetje met jullie mee te reizen. Geniet ervan, het wordt vast een onvergetelijke ervaring!
liefs, Martha

Folkert

Het gaat jullie goed! Geniet ervan!!!! Laat wat zon achter voor ons.....:-)

Sara

Hoi Miriam, Etienne en Marijne,
Ik ga jullie zeker volgen. Geniet er van en maak er een prachtige reis van.
Liefs Sara

tante ine en oom Jac

Etienne, Miriam en Marijne, gisteren hoorden we dat jullie echt gaan vertrekken voor 4 maanden. Wat zou ik graag werkelijk een maandje met jullie mee reizen. Geniet van deze maanden, we zullen jullie goed blijven volgen via de site. Een hele goede reis en..... beleef iedere dag dat je er bent.
Heel veel kusjes en dikke knuffel voor alle drie van tante Ine en oom Jac.

Rene van Buuren

Ik weet dat deze reis al heel lang in de planning zat. Heel veel plezier met jullie reis!!

Hanneke

Dag lieverds, Geniet van elkaar en laat je inspireren door al het moois aan de andere kant van de wereld! Fijn om jullie te mogen volgen!

Tonia

Ha eindelijk naar de zon met zijn allen! Heel veel plezier en ik zal zeker af en toe 'ns op deze site kijken waar jullie nu weer rondhangen.

Bernita en Hendrik-Jan

hoihoi, wat 'n fantastisch avontuur en idem idee om hier jullie belevenissen te delen. Wij tellen met jullie af en zullen hier regelmatig inspiratie komen opdoen voor ons kabbelende NL-leven ;-) Veel plezier & goeie reis!!

Ome Jan en Tante MIa.

Hallo Miriam, Etienne en Marijne,Jullie hebben een geweldig plan opgepakt. De reis van jullie leven. We wensen jullie een goede reis, veel plezier en we genieten graag mee van jullie reiservaringen door jullie berichten te lezen.
Groeten Ome Jan en Tante Mia

Erica

Ben zo benieuwd wat hier de komende maanden allemaal gaat gebeuren! Veel plezier!

Marjolein P.

Hoi Miriam, Etienne en Marijne,

Ook namens mij heel veel plezier, mooie ontmoetingen en prachtige avonturen toegewenst in Zuid- Amerika. Het gaat nu echt gebeuren!

En voor woensdag: een hele goede reis!

Marjolein W.

Eindelijk is het dan zover, samen op pad! Nog 2 nachtjes slapen en dan begint jullie grote reis met z'n 3-tjes! Geniet van deze mogelijkheid om samen deze mooie grote reis te maken. Nu alleen nog genieten....
Goede reis en heel veel plezier!
Marjolein W.

Ome Pieter en tante Jos

Hallo Miriam, Etienne en Marijne,
Door mijn kleine broertje kunnen wij sinds kort ook jullie reisverslag lezen en de foto's bekijken.Geweldig leuk om te lezen wat jullie tijdens de reis allemaal beleven en wat een prachtige foto's. De mooiste vinden wij die op het paard, dat Marijne dat al kan zeg, maar ja die kleine meid is inmiddels al weer 4 jaar! (proficiat nog)
Fijn hoor dat jullie ons mee laten genieten en nog een hele fijne reis toegewenst en heel veel groeten.
Ome Pieter en tante Jos.

oom Jac en tante Ine

Luitjes, wat een prachtige foto's, schitterend!!!!!! Wat zullen jullie genieten. Dit is op de foto's wel te zien aan jullie gezichten.
Marijne, praat je al veel Spaans of ook nog Nederlands????
Groetjes en een knuffel, oom Jac en tante Ine

Mirjan

He Mir,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Veel groetjes aan Marijne en Etienne. Genietze :-)

liefs,
Mir