Onze reis door Zuid-Amerika

Ja, we zijn op reis!

Wevindenhet heel leuk omjullie reacties te lezen op onzesite. Dank daarvoor! En ja, we zijn nu echt op reis! Hoe kunnen we nu beschrijven wat we meemaken? Zoveel brillen om door te kijken! Zoveel manieren om onze ervaringen aan jullie te vertellen! Hieronder lees je een impressie.

Welke plekken hebben we bezocht?
We zijn na een dagje Chili doorgevlogen naar Mendoza in Argentinië. Daar hebben we drie dagen doorgebracht: spelen op het plein, wandelen door de stad, met de auto toeren door de omgeving. Daarna hebben - heel stoer vinden we zelf - de nachtbus naar Cordoba genomen. We logeren nu een in een mooie houten cabana, met ons terras aan de rivier. Prachtig uitzicht. Een fijne plek om te relaxen!

Wat doen we zoal?
Vooral heeeeeel veel ´ik zie ik zie wat jullie niet zien´. Een geweldig spel om met zijn drietjes te doen. Marijne kiest heel vaak de lucht: strak lichtblauw is die hier! Verder probeert Marijne elk zwembad uit, hoe koud het ook is. Etienne en ik hebben ons natuurlijk wel met Marijnegewaagd in de warmwaterbronnen van Cachueta.Heerlijk dobberen met uitzicht op de bergen!

Voelen we ons al reizigers?
Nou, het voelt nog vooral als vakantie. Het gevoel dat deze vakantie wel 4 maanden gaat duren, dat gevoel moet nog wat zakken! Marijne stelde in het vliegtuig naar Chili al voor: zullen we na het ontbijt weer naar huis gaan? Verder past ze zich snel aan aan elke nieuwe situatie. Het reisbehang met foto´s van thuis helpt er ook bij! Marijne vindt het wel jammer dat ze niet met haar bekende vriendinnetjes kan spelen, maar ze maakt hier gelukkig snel nieuwe vriendjes voor het moment! En, ze kan al tot20 tellen in het Spaans. Dat helpt natuurlijk enorm in het contact leggen!

Oma en opa-Alkmaar

Youette belde zonet op dat er post was van jullie. Wij zijn natuurlijk direct gaan kijken .
Leuke foto van Marijne met de kinderen deze allemaal in schooluniform papa gaat dat nog even nakijken want gelooft mij niet. Veel liefs en Marijne de vakantie begint pas, kusjes opa en oma.

Hélène

Dag alledrie!

Wat leuk om te lezen! Heel veel plezier in Argentinië! Wat ziet het er ook prachtig uit...
Ik kijk alweer uit naar jullie volgende bericht.

Heel hartelijke groet uit Beusichem!
Hélène

tante Ine en oom Jac

Leuk zo.n berischtje, kun je jukkie helemaal volgen, geweldig.
Wat fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
Geniet er van want je hebt er zo naar toe geleefd. Marijne, het is eigenlijk fantastisch dat je nu zoveel vriendjes en vriendinnetjes leert kennen.
Weten jullie al of je lang in Argentinië zult blijven? Het lijkt me een erg mooi land.
Hééél veel groetjes en kusjes van tante Ine en oom Jac,

tante Ine en oom Jac

Oeps, is iets fout gegaan.
Eerste regel moet natuurlijk zijn:
Leuk zo'n berichtje, kunnen we jullie helemaal volgen, geweldig.
tante Ine

Erwin

Hey Etienne, Miriam en Marijne,
Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie gezamenlijke avonturen in Zuid-Amerika!! Jullie vermaken je zo te lezen opperbest en dat is fijn om te vernemen. Veel plezier en geluk in het vervolg van de reis.

Groet
Erwin

Simone Ploeger

Wow, de plaatjes spreken voor zich...
"Vervelend" zo'n vakantie van vier maanden ;-)
Veel plezier!

Simone

Lieke, Daan, Erik en Noella

Lieverds,

Goed om van jullie te horen. Wij staan ook nu op het punt naar Schiphol af te reizen en hebben erg veel zin in onze vakantie, die wel wat korter duurt! Lekker zon, zee en water. Tot emails, liefs Noella

Amée, Marco en Lenny

Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Jullie hebben 4 maanden om rond te kijken en nu al 1 land achter jullie gelaten. Het aantal landen dat jullie bezoeken gaat zo wel snel.
Zijn de onderwerpen op de website van te voren voorbereidt of is het toeval dat deze er nu op staan? Het is in ieder geval leuk om te lezen. Veel plezier en tot de volgende keer. Groeten uit Zuidlaren.

Miranda&Jelle

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avonturen! Wat goed van Marijne dat ze zich zo makkelijk aanpast! Geniet van al het moois!

Groetjes Miranda

Ella

Heee stoere reizigers!

Wat ziet jullie site er mooi uit! Ik begrijp dat het heel goed gaat met jullie. Fijn!
Bedankt voor jullie prachtige kaart voor Renée. Ze zou t liefst samen met Marijne al die zwembaden uitproberen...
Genieten van het moment zou ik zeggen! We reizen een beetje met jullie mee...
Liefs van Tammo, Ella en Renéetje

Gerrit

Mooi hoor, zo'n reisverhaal! Ik volg jullie rondreis met veel plezier. Geniet ervan! Groetjes Gerrit

Elles

Ha lieve mensen,

Hoe is het "sila"?. Ik hoop dat jullie nog enorm genieten. Wij genieten van de bollenvelden; ach ja zo heeft ieder zijn ding.
Liefs uit Egmond.