Onze reis door Zuid-Amerika

Er is een nieuw verhaal! En er zijn nieuwe foto´s!

Hoi allemaal,

Voor sommigen was het lang wachten, maar nu is het alweerzo ver! Op onze weblog vind je een nieuw verhaal met de belevenissen van de afgelopen weken. En je kunt er foto´s zien. Deze keer staan we erniet alleen zelf op! We willen jullie ook laten meegenieten van de prachtige natuur in Noord-Argentinië. Kijk daarvoor gauw bij de foto´s!

Veel groeten vanuit Bolivia van Etienne, Miriam en Marijne

Rachel

Heel leuk om het nieuwe verhaal en de nieuwe foto's te lezen! Dank en houd ons op de hoogte!

Ellen P.

Lieve drietjes,

Het enige wat ik nog kan zeggen als ik jullie verhalen lees en vooral, de foto's zie.......ZUCHT!
XXXLL

Karin

Hey Miriam, Etienne en Marijne,

Wat zien/doen jullie ongelooflijk veel mooie dingen! Erg leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken! Ik doe weer allerlei leuke reis-ideetjes op!

Veel plezier!

Groetjes Karin

Lieke, Daan, Erik en Noella

Hi daar,

Prachtige foto's. We nemen aan dat het in het echt nog mooier is! Goed om jullie zo te zien genieten!

kusjes en knuffels

Lieke, Daan, Erik en Noella

Rosa Pien Joost Brigit

Leuk sfeer impressie. Wij zitten nu in de Ardennen, "ok mooi", zou Theo zeggen. Echt wel dus, 30 graden maar dat houdt nu op, regen en onweer hebben gewonnen van de stralende zon van de afgelopen dagen. Vannacht rijden we door naar Italie om Rosa haar tentcampeer doop te geven.

Veel plezier met moederdag en de rest van de belevingen.

Mag ik uit de serie verbaasde negers, Jimmy Geduld?

Gerda

Hoi Miriam en reisgenoten,

Wat een leuke manier om ons allen op de hoogte te houden! En wat een fotogenieke dochter heb je zeg.
Geniet van de verdere reis!

Groetjes Gerda

Hélène

Wat een prachtige foto's! En wat heerlijk om je verjaardag daar en zo te vieren!! Jullie zien er ook steeds meer reiziger/vakantie-achtig uit. Heel veel plezier in Bolivia, en vooral natuurlijk met moederdag :)
Hartelijke groet!
Hélène

Rachel

Nog een paar vragen aan het panel (ik zal even het goede voorbeeld geven, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met prangende vragen!)
- wat missen jullie uit Nederland (het meest)?
- hoe warm is het? overdag en 's nachts!
- wat eten jullie voor ontbijt?

Chris en Ilse

Ha luitjes,
De verhalen en foto's zien er goed uit! Erg leuk om het te lezen en zo krijgen wij ook wel zin om op vakantie te gaan! Maar nu tijd voor een update van onze zijde.

Wat doen we zo al.
Chris is aan het werk bij de nieuwe baas en het valt allemaal steeds beter op z'n plek. Crediteuren, memorialen, grootboekrekeningen en koffie + cappuchino voor de kamergenoten. Ilse haar verlof is begonnen en ook dat bevalt erg goed. Ze is druk met kleertjes wassen, strijken, opvouwen, strijken, opvouwen, strijken, opvouwen.....

Wat eten we.
Ilse begint de dag met brinta of met een schaaltje fruit met yoghurt en tussen de middag wat brood. Chris neemt gedurende de dag 10 bruine boterhammen. 4 met kaas, 2 met vlees, 2 met stroop en 2 met jam. 's Avonds heeft Ilse het warme eten op tafel klaar staan met lekker een glaasje Nederlands kraanwater.

Waar zien we naar uit
Natuurlijk de geboorte van ons kindje! Het wiegje uit Rotterdam staat er prachtig bij! De shortlist voor beide namen is gereduceerd tot 1. De baby is in de buik druk aan het bewegen en we verwachten dat hij/zij aan het oefenen is om samen met Marijne in haar prachtige Dora badpak te gaan zwemmen.

Tot zover de update. Weer veel reis en knutselplezier gewenst en fijne pinksterdagen!

Groeten uit Oosterbeek

WELT

Olla Miriam, Etienne en Marijne,

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen!!!
Het is geweldig om zo alles te kunnen volgen, jullie indrukken en de vorderingen van Marijne.
Enne niet gek om het educatieve te combineren met relaxen...
Bij Marijne zal het spaans spreken later wel goed gaan.
Vandaag ben ik bij opa geweest en we bekeken de mooie kaart die jullie hem gestuurd hebben. Heel attent van jullie.

Het ga jullie goed! Adios!
Wim en Els

P.s. Het levensboek hebben we op Moederdag overhandigd. Ze was er heel blij mee.

Frans, Marieke en Emily

Beste Etienne, Mariam en Marijne,

Hartstikke leuke blog!! Uiteraard jaloers op jullie mooie reis! Fantastisch!! Net je moeder gebeld Etienne voor haar verjaardag, dus je vader heeft meteen even een linkje van jullie blog doorgestuurd!

Geweldig om vier maanden rond te reizen...! Ik ga er over nadenken om dat ook te doen!! Je leeft maar 1 keer, toch??

Heel veel plezier!! Se cuiden y saludos!

Frans, Marieke y Emily

pjotr

hallo luitjes

leuk de foto's en verhalen. we zullen jullie zeker via deze site blijven volgen
mooie natuur. geniet ervan

we hebben wel een vraagje
waar staat de naam sila voor

groeten vanuit een nat en donker Veghel
(heb nu nachtdienst)

Jolanda en Peter